Monday

jalan mati

                                                             aku jumpa senang dalam sendirian
                                                             aku jumpa bahagia dalam sendirian
                                                             aku jumpa tenang dalam sendirian
                                                             aku jumpa suka dalam sendirian
                                                            

                                                          
                                                            genap 1 hari suntuk lagu boston bermain tanpa henti ,walaupun waktu kerja tidak mendengar mp3 tapi tetap boston ligat berlari di kepalaku.yakin sesuatu tak kena pada diri sudah serbu .susah nak kata,yang penting aku rasa tak senang dengan keputusan aku buat sebelum ini.rasa bodoh sungguh sudah  patah balik dan itu  memaksa aku untuk menyakitkan hati dia.sekarang baru aku sedar,betapa heartlessnya aku .hati aku seumpama konkrit.kalau runtuh ,ia boleh dibina.




pelik aku,aku hari -hari tengok orang  khusyuk pegang tangan ,peluk bagai satu titik perasaan jealous pun tak goyahkan diri.aku nak ucapkan terima kasih pada tuhan:)terima kasih kerana lahirkan aku sebegini rupa.



sudahlah.aku tidak mahu melihat  diri engkau merana dalam diam  lagi,cukup sahaja.aku tidak pasti boleh lagi berjalan di jalan yang aku baru singgah aku mahu belok ke kiri ,untuk kali ini,,izinkan aku untuk pergi dari rutin harian diri mu ,maaf kalau bulan februari ini tidak seindah bulan januari.



kata putus.aku nekad untuk keluar dari permainan yang dibuat untuk dua orang.


aku tak segagah mereka.
aku masih arghhhh

sudahlah.
:

No comments: