Wednesday

suatu malam tanpa hawa dingin menusuk tulang

    Suatu ketika dahulu pandang dan faham catatan dalam buku cetak sekolah sungguh bersahaja .Aku selalu habiskan saki-baki hari-hariku dengan duduk atas kerusi pusing-pusing layan muzik keselesaanku sambil melihat sejauh mana otak aku boleh terima segala apa yang aku cuba selami untuk ku bentang di dewan peperiksaan .Itu kisah lama.Sekarang aku impikan saat keemasan itu.kini aku rasa aku seolah -olah memaksa untuk tidak tewas tapi akhirnya aku tewas,orang kata tewas aku ini sementara.Aku jeling kiri,nampak gigitan roti jam aprikot hangus habis dan itu kegemaranku untuk bulan goyang kaki ini.11.38pm misi aku untuk kembalikan malam -malam 2010 .kepala otak aku waktu itu kosong ,jiwa aku menari .Lupa aku masih muda ketika itu.Kini juga .


sekian.

No comments: