Friday

jumaat ke tigabelas

Ada apa pada hari ini .
jason tidak tahu kewujudan bandar ini jadinya aku jamin selamat daripada disiat-siat oleh si jason
tolehku  ke arah kanan ,kelihatan si eyegulagula keseorangan melayan diri .
hebat beliau sedikit tidak basah pipi .aku hulur sepuluh jari kerana saban minggu tidak sentuh kau.

7 pagi dan beberapa minit.
ketukan di pintu menghidupkan aku untuk mencium matahari dan mengejar vitamin D.

10 pagi
slumbernya aku bilang sama ibu aku bosan dengan kebosanan yang aku rasa duduk di rumah kerna tiada siapa ingin bawaku keluar berjalan .
balasnya "bosan kemas rumah "

gegas kebelakang hidupkan mesin putar kain baju .main sabun dan pinggan kaca dan habiskan saat-saat terakhir membasuh beras adalah dalam 100 kali .


11 pagi.
duduk tersidai depan kaca tv ..rasa ingin siat perasaan malu tengok budak umor 12 tahun tutup mata buat sotong sumbat!




1 tengah hari
duduk makan dengan ibu diulamkan dengan cerita-cerita sensasi .satu kombinasi yang menarik :)
"yang penting dia ada kerja tetap,tak kisahlah kerja apa janji ada kerja tetap "-ibu






                           bersedia sudah untuk lihat matahari turun dan malam  kembali gelap

No comments: