Monday

bermain dengan api dengan lidah .

satu satu datang menerpa diri dengan izin tuhan aku sambut dengan tangan terbuka.2011 buat aku rasa teruja dengan hari keesokan.setiap hari aku melompat keriangan untuk bersiap ke tempat kerja.setiap hari berbeza ,setiap hari pelbagai muka aku jumpa,setiap hari pelbagai karenah aku layan,setiap hari beribu senyuman .

nampaknya cerpen yang aku karang setahun lalu datang ke realiti walaupun tidak seratus percent tetapi ia seolah -olah terjadi pada diri aku sekarang,cuma aku belum dapat hatchy .lesen p pun belum genggam berangan boleh dapat hatchy.


hari ini lagu menjadi pemangkin aku untuk type panjang macam gini ialah lagu si oag-generasiku.boleh lah tahan tahap aktif jari aku ini,,,macam jiwa tengah berbual dengan si jari-jemari...rancaknya you guys berbual...kiri kanan pun tak pandang....



hari -hariku di kuala lumpur ,aku kena bayar rm5 pada satu gelas air teh oh ice limau yang gelasnya macam kedai osman depan atau habib belakang atau medan selera sebelah 7 eleven.tak patut betul.:)dan kalau dia guna lemon tidak mengapa ini guna limau buat sambal belacan.klasik kuala lumpur:)

No comments: