Thursday

pemadam dakwat.

tahun lepas aku last beli barang -barang pencil box ialah tak silap lah eyh seminggu sebelum spam.gila habis aku shoppin barang -barang takut punya pasal kehabisan dakwat la,pemadam kemana lah,pembaris tertinggal ker apa ker.semua barang aku beli extra.dan jugak malas nak pinjam tengah -tengah kabut nak kerah ayat kasik kertas tuh penuh ,so kita sedia payung dulu lah eyh.lepas spam habis jer semua barang aku simpan elok-elok dalam 2 biji pencil box ,taruk diam -diam dalam laci.sehingga malam kelmarin adik -adik masuk .diorang ni pelik aku tengok.sekolah baru 1 bulan lebih tapi liquid semua dah licin .kertas sedut liquid ker apa ker korang ni sedut liquid macam makan choki choki ni versi vanilla.hehehe.sorang -sorang masuk bilik
adik 1
"kak fi ada liquid"


"huh apa,oh tengoklah dalam pencil box tuh"


"dah habis lah,,tak ada lain ker"

"manalah aku beli lagi"

"hurghh"

adik 2


"kak fi ada liquid"


"carilah sendiri "

#bukak laci


"ala tak adalah...pemadam biru ada "


"oh tak pernah beli,beli jer  lah kejup lagi"


haa diorang ni sebab tahu aku sakan beli barang barang pencilbox diorang masuk bilik aku mintak pinjam saat-saat macam ni..dulu diorang macam cakap asyiklah beli .kan itulah sediakan payung dulu.
dan juga aku rindu lah pulak zaman-zaman .ceyh padahal baru beberap bulan tinggal alam sekolah dah macam 10 tahun tak ke sekolah.ni hari-hari tengok diorang buat homework oh tuhan rindu gila time malas malas rajin buat homework dalam bilik...dan juga time time pergi kiang beli pen tak hengat dunia.paling best ialah pen mg terbaik lah dari kilang:).

No comments: