Wednesday

gunting lidah tiga

realitinya buku warna -warni itu macam sudah tidak bernafas.entahlah.mungkin juga bakal mengucapkan selamat tinggal pada kalian semua.mungkin:)saya mungkin tidak akan  bermimpi lagi  selepas ini,macam nak cubit kulit sendiri sampai terkeluar semua cebisan daging dan percikan darah yang begitu ligat:)tunggulah,saya masih dalam zon trauma .walaupun 8 percent:)


jb dituruni hujan,saya duduk dalam bilik tepi tingkap menjadi saksi si hujan turun dengan renyai ,lebat dan rancak:)

menghabiskan waktu lapang dengan memanjakan diri dengan lagu -lagu puisi rancak too phat:)tiba -tiba perasan sungguh lama tak menghayun otak dengan lambat menulis puisi.ceet.masa iri hati dengan kita.
baiklah kita perlu reset jadual ,kena luang waktu tulis puisi semula:)


pillow cakap dia busy,saya tak mengapa.
tak pandai nak membebel.
saya dah macam ini 2 tahun lebih.
terlebih terbiasa.
okay malam kita jumpa:)

No comments: